Danes za jutri
Kolpina zgodba
Ne izdelujemo, temveč kreiramo. Ne gremo s tokom, temveč utiramo nove struge uspeha. Ker že od leta 1978 rastemo z lastnih znanjem in izkušnjami, ki so nas do danes pripeljale na mesto enega vodilnih proizvajalcev kopalniške opreme v srednji in jugovzhodni Evropi.
Inovativnost, drznost, sodobnost in vrhunska kakovost so naši aduti, ki gradijo mednarodni ugled podjetja KOLPA, d.o.o. Metlika, in dajejo pečat našim lastnim blagovnim znamkam – programu vrhunske kopalniške opreme Kolpa san in programu inovativnega kompozitnega materiala Kerrock, ki zadovoljita tudi najbolj zahtevne želje. Vse prednosti programov združujemo tudi v programu Kolpa solutions, kjer se uveljavljamo kot strateški izvajalec inženiringa.
Svoj uspeh delimo tudi z ostalimi, saj se zavedamo svoje vloge na področju družbene odgovornosti tako do narave kot lokalnega okolja in širše družbe. S pogledom usmerjenim v prihodnost in v doseganje zastavljenih ciljev uresničujemo svojo vizijo grajenja ugleda zanesljivega in inovativnega partnerja s tradicijo.
40
let tradicije
4
države s proizvodnimi podjetji
620+
zaposlenih
44
prodajnih trgov
Za razkošno vilo Olimp v Romuniji smo prejeli Big See award za projektnega partnerja. Na objektu je iz materiala kerrock prezračevalna fasada, v interjerju je kerrock uporabljen v kuhinji, dnevni sobi in kopalnici.
Boul bahtub, iz kolekcije Boul Collection Ferrazano, je prejemnica German Design Award Special.
Nemška nagrada za oblikovanje neposredno prispeva k celotnemu komercialnemu uspehu. Nagrade so podeljene le projektom, ki resnično predstavljajo pionirski prispevek k nemški in mednarodni oblikovalski sceni. Nemška nagrada za oblikovanje identificira in predstavlja edinstvene trende oblikovanja: tekmovanje, ki pospešuje oblikovno usmerjeno sceno.
https://www.german-design-award.com/en/the-winners/gallery/detail/21332-boul.html
Podjetje KOLPA, d.o.o. Metlika, ki je prepoznavno ne le na slovenskem trgu, temveč tudi že v 44 državah, je v sodelovanju z nemških oblikovalcem Daniele Luciano Ferrazzano, prejela zlato in srebrno nagrado: The European Product Design Award za Milo in Boul kolekcijo Kolpa san Premium.
Zlato nagrajena kolekcija Boul, zaradi njenih geometričnih in ravnih linij prevladuje v puristični stil in je skupaj z inovativnim in tehničnim rešitvam prilagojena potrebam uporabnika. Milo, ki je nagrajen s srebrno nagrado, navdušuje s klasičnimi a še vedno elegantnimi mehkimi zavoji, ki so prilagojeni bivalnemu okolju in prav tako je kolekcija prilagodljiva individualnim željam, saj je ponujena v različnih barvah.
Zlata boniteta odličnosti je ocena, s katero bonitetne hiše na osnovi različnih kriterijev ocenjujejo boniteto podjetja skozi daljše obdobje – med drugim so sestavni del ocene tudi ocena plačilne sposobnosti, kreditna sposobnost, zadolženost, dobičkonosnost in drugi kriteriji tveganosti poslovanja s podjetjem.
Podjetje, ki izkazuje zlato boniteto odličnosti, predstavlja najbolj zanesljiv, kredibilen in nizko tvegan poslovni subjekt za sodelovanje z vsemi poslovnimi partnerji: dobavitelji, kupci, zavarovalnicami, bankami in drugimi poslovnimi partnerji.
Podjetja z bonitetno odličnostjo poslujejo odlično in izpolnjujejo kriterije za doseganje manjše verjetnosti, da bodo v prihodnjih dvanajstih mesecih zabeležila katerega od naslednjih dogodkov:
- stečaj, prisilno poravnavo ali likvidacijo,
- izbris subjekta iz poslovnega registra,
- blokada transakcijskih računov subjekta več kot 60 dni nepretrgoma oziroma več kot 90 dni pretrgoma.
V mednarodnem okolju je certificiranje že uveljavljena praksa in na ta način si poslovni subjekti dodatno utrjujejo svoj ugled ter zaupanje v domačem in tujem poslovnem okolju. Imetniki certifikata si tako pridobijo dodatno zaupanje poslovnih partnerjev.
Po raziskavi SI.BRAND TOP 50 je podjetje KOLPA, d.o.o. Metlika dobilo priznanje za uvrstitev blagovne znamke KOLPA SAN med 50 najbolj priznanih domačih in tujih blagovnih znamk v Sloveniji.
Na enem izmed najbolj cenjenih in priznanih mednarodnih tekmovanj v industrijskem oblikovanju Red Dot Design Award smo za izdelek Cher – kopalniško pohištvo – v sodelovanju s studiom Grafik in Fanatik iz Nove Gorice prejeli prestižno priznanje na področju industrijskega oblikovanja s strani strokovne žirije. Strokovnjaki za oblikovanje so nagradili izdelke, ki jih odlikujejo posebej dovršene oblikovalske rešitve.
Kolekcija Yummy iz kopalniškega programa Kolpa san je ob odprtju razstave BIO 20 prejela priznanje za dobro zasnovo. Kolekcijo sta oblikovala Primož Tomšič in Aljoša Podbršček.
Elemente kolekcije Yummy zaznamujejo sodobna oblika in enostavna montaža, uporaba ter čiščenje. Prepoznavni izdelki so namenjeni medsebojnemu nadgrajevanju in dopolnjevanju, kar uporabniku omogoča velike možnosti pri opremljanju kopalnice in izražanju individualnosti.
Mednarodna prisotnost
Uspeh podjetja Kolpa se kaže tudi v njegovi širitvi
Smo eden vodilnih proizvajalcev kopalniške opreme v srednji in jugovzhodni Evropi. Od ustanovitve leta 1978 smo si trden ugled, ki temelji na znanju in izkušnjah, ter smo si s tem ustvarili zaupanje vase in v svoje proizvode. Pestrost ponudbe zadovoljuje potrebo in želje tudi najbolj zahtevnih posameznikov, vrhunski izdelki pa ustvarjajo prijetno okolje, kjer ljudje negujejo telo in duha ter se na užijejo nove energije za spopad z vsakdanom. Naš pogled je vedno usmerjen naprej. Kakovost je naš večni trend, saj vztrajajmo pri uporabi najbolj kakovostnih materialov in nenehni izboljšavi tehnoloških procesov. Slednje je razlog, da je podjetje v zadnjem času doživelo veliko rast in širitev tudi v geografskem smislu. Prisotni smo namreč v 44 državah. Kolpa je postalo mednarodno podjetje z lastnimi proizvodi na Hrvaškem, v Srbiji in v Rusiji. Smo izvozno naravna družba, ki na zahtevne evropske trga proda kar 80 odstotkov proizvodov.
Top reference
Kontakt
KOLPA, d.o.o. Metlika
Rosalnice 5, 8330 Metlika
Telefon: 07 36 92 100
Faks: 07 36 92 166
E-pošta: info@kolpa.si