45
let tradicije
4
države s proizvodnimi podjetji
570+
zaposlenih
44
prodajnih trgov
Poslanstvo in vizija
Poslanstvo družbe Kolpa je zadovoljevanje potreb in želja naših strank po vrhunskih izdelkih za opremo kopalnic ter uresničevanje tudi najzahtevnejših projektov s programom kompozitnega materiala Kerrock.
Sodelujemo z znanimi imeni iz sveta oblikovanja in v bogatem programu Kolpa san ponujamo kopalne in tuš kadi ter kabine, masažne kopalne kadi, masažne kabine, kopalniško pohištvo. Program Kolpa Solutions kot strateški partner poslovnim, industrijskim in turističnim družbam ponuja snovanje, načrtovanje in izdelavo inženirskih projektov na ključ – od celovitih rešitev notranje opreme in eksterierja do oblikovanja inovativnih fasad iz Kerrock materiala. Vizija podjetja je ostati vodilni proizvajalec kopalniške opreme na slovenskem trgu in v državah jugovzhodne Evrope ter s svojimi blagovnimi znamkami zapečatiti prisotnost in prepoznavnost na vseh trgih Evropske unije. Usmerjeni k nenehnemu razvoju, inovacijam in novim izdelkom želimo postati celovit ponudnik notranje opreme za različne objekte ter pri tem ohraniti svojo zavezo družbeni odgovornosti
Kolpina zaveza
V podjetju Kolpa razumemo poslovno proizvodni proces. Vsakodnevno sledimo principom »čiste proizvodnje«, ki pomenijo racionalno rabo surovin, višjo stopnjo produktivnosti in boljšo kakovost proizvodov, obenem pa razvijamo okolju prijazno podjetje. Dokaz za to je okoljevarstveni standard ISO 14001.
S sponzorstvi in donacijami se vključujemo v življenje v regiji in izboljšujemo njegovo kvaliteto. Zavedamo se, da bomo s pozitivnim odnosom do ljudi in okolja še naprej uspešno uveljavljali Kolpin ugled, tako doma kot v tujini.
KOLPA JE SPONZOR LOKALNIH KLUBOV:
- Nogometni klub Kolpa Podzemelj, ki tekmuje v 3 slovenski nogometni ligi
- Košarkaški klub Kolpa iz Črnomlja, ki tekmuje v 2. slovenski košarkaški ligi.
Sponzoriramo tudi druge športe in kulturne prireditve na lokalni ravni.
Mednarodna prisotnost
Uspeh podjetja Kolpa se kaže tudi v njegovi širitvi
Smo eden vodilnih proizvajalcev kopalniške opreme v srednji in jugovzhodni Evropi. Od ustanovitve leta 1978 smo si trden ugled, ki temelji na znanju in izkušnjah, ter smo si s tem ustvarili zaupanje vase in v svoje proizvode. Pestrost ponudbe zadovoljuje potrebo in želje tudi najbolj zahtevnih posameznikov, vrhunski izdelki pa ustvarjajo prijetno okolje, kjer ljudje negujejo telo in duha ter se na užijejo nove energije za spopad z vsakdanom. Naš pogled je vedno usmerjen naprej. Kakovost je naš večni trend, saj vztrajajmo pri uporabi najbolj kakovostnih materialov in nenehni izboljšavi tehnoloških procesov. Slednje je razlog, da je podjetje v zadnjem času doživelo veliko rast in širitev tudi v geografskem smislu. Prisotni smo namreč v 44 državah. Kolpa je postalo mednarodno podjetje z lastnimi proizvodi na Hrvaškem, v Srbiji in v Rusiji. Smo izvozno naravna družba, ki na zahtevne evropske trga proda kar 80 odstotkov proizvodov.
Top reference
Kolekcija YOU iz kopalniškega programa Kolpa san je ob odprtju razstave BIO 20 prejela priznanje za dobro zasnovo. Kolekcijo sta oblikovala Primož Tomšič in Aljoša Podbršček.
Elemente kolekcije YOU zaznamujejo sodobna oblika ter enostavna montaža, uporaba in čiščenje. Prepoznavni izdelki so namenjeni medsebojnemu nadgrajevanju in dopolnjevanju, kar uporabniku omogoča velike možnosti pri opremljanju kopalnice in izražanju svoje individualnosti.
Na enem izmed najbolj cenjenih in priznanih mednarodnih tekmovanj v industrijskem oblikovanju Red Dot Design Award je izdelek Cher – kopalniško pohištvo – v sodelovanju s studiom Grafik in Fanatik iz Nove Gorice prejel prestižno priznanje na področju industrijskega oblikovanja s strani strokovne žirije. Strokovnjaki za oblikovanje so nagradili izdelke, ki jih odlikujejo posebej dovršene oblikovalske rešitve.
Podjetja z bonitetno odličnostjo poslujejo odlično in izpolnjujejo kriterije za doseganje manjše verjetnosti, da bodo v prihodnjih dvanajstih mesecih zabeležila katerega od naslednjih dogodkov:
- stečaj, prisilno poravnavo ali likvidacijo,
- izbris subjekta iz poslovnega registra,
- blokada transakcijskih računov subjekta več kot 60 dni nepretrgoma oziroma več kot 90 dni pretrgoma.
V mednarodnem okolju je certificiranje že uveljavljena praksa in na ta način si poslovni subjekti dodatno utrjujejo svoj ugled ter zaupanje v domačem in tujem poslovnem okolju. Imetniki certifikata si tako pridobijo dodatno zaupanje poslovnih partnerjev.
Po raziskavi SI.BRAND TOP 50 je podjetje KOLPA, d.o.o. Metlika dobilo priznanje za uvrstitev blagovne znamke KOLPA SAN med 50 najbolj priznanih domačih in tujih blagovnih znamk v Sloveniji.
Projekt si.Brand TOP50 je nevtralna raziskava o blagovnih znamkah med domačimi potrošniki. V raziskavi so sodelovale domače in tuje blagovne znamke. V raziskavi je sodelovalo 1102 osebi iz vse Slovenije v starostni skupini med 15 in 65 leti.
Podjetje KOLPA, d.o.o. Metlika, ki je prepoznavno ne le na slovenskem trgu, temveč tudi že v 44 državah, je v sodelovanju z nemških oblikovalcem Daniele Luciano Ferrazzano, prejela zlato in srebrno nagrado: The European Product Design Award za Milo in Boul kolekcijo Kolpa san Premium.
Zlato nagrajena kolekcija Boul, zaradi njenih geometričnih in ravnih linij prevladuje v puristični stil in je skupaj z inovativnim in tehničnim rešitvam prilagojena potrebam uporabnika. Milo, ki je nagrajen s srebrno nagrado, navdušuje s klasičnimi a še vedno elegantnimi mehkimi zavoji, ki so prilagojeni bivalnemu okolju in prav tako je kolekcija prilagodljiva individualnim željam, saj je ponujena v različnih barvah.
Kontakt
KOLPA, d.o.o. Metlika
Rosalnice 5, 8330 Metlika
Telefon: 07 36 92 100
Faks: 07 36 92 166
E-pošta: info@kolpa.si